ČTENÁŘSKÝ NÁVRH TOHO NEJNÁPADITĚJŠÍHO DOPLŇKU

20:12

Včera jsem Vás vyzvala abyste prostřednictvím aplikace PANDORA designer vytvořili náramek k včerejšímu outfitu. Můžete tak mně i ostatním čtenářkám ukázat svůj osobitý styl. Jsem ráda, že můžu prostřednictvím svého blogu ukázat i styl Vás čtenářek.
Ke včerejšímu outfitu jsem vybrala náramek, který navrhla Šárka a myslím si, že outfitu dodá jednoduchý  francouzský šarm :-). 

 



You Might Also Like

11 komentářů

  1. na mě je náramek až moc přeplácaný :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je moc hezký a ta malá Eiffelovčička je rozkošná :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se teda líbí moc. Barva je moc hezká. Ale tu Eiffelovku bych tam mít nemusela:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí, je krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  5. mne prijde pandora predrazena. a nejak me neocarila :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi tam líbí ta eifelovka
    Lan

    OdpovědětVymazat
  7. Přijde mi to až moc, ale Eiffelovka tomu dodává kouzlo

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe