TEKUTÉMU OVOCI PODLEHNETE I VY

19:00



Čas letí rychleji než obvykle a já zjišťuji, že jsem tak nějak zaspala víc než jsem si doposud připouštěla. Víkendová návštěva Femina festu, festivalu pro těhotné, mě přivedla do reality těhotných žen a já tak zjistila, že jsem jediná, kdo na konci 7. měsíce nemá nastudované žádné knížky o těhotenství, porodu ani dětech. Vyděsilo mě, že i méně těhotné ženy už mají kompletně nakoupenou výbavičku a to, že ještě nemáme nakoupeno nic ani vybraná jména mi bylo předneseno jako nezodpovědnost. No nic, skákat z mostu kvůli tomu rozhodně nehodlám a jelikož mě konečně čeká poslední týden v práci, po němž začínám čerpat zbytek dovolenou a následnou mateřskou, mohu se pomalu pustit do nakupování a přípravy baby friendly bytu.



Pročítání recenzí o kočárcích doplňuji příjemnou atmosférou zapálených svíček, konzumací oříšků a popíjením vína. Abych vše naplánovala se střízlivou hlavou volím tekuté ovoce, tedy nealkoholické víno v podobě hroznového moštu z Jižní Moravy. Toto "nealkoholické víno" je vyráběno z bio hroznů révy vinné z vinařství Réva Rakvice a tím, že konzervace probíhá pouze formou pasterizace, bez chemických látek a bez přídavku cukru dělá z jeho konzumace opravdový požitek. Navíc jak je známo, šťáva z vinných hroznů odvání z těla toxické látky a obsahuje velké množtví vitamínů a minerálů, takže tělo dopuji jen samými dobrotami.   



Tuto šťávu mi přivezli rodiče jako pozornost z jejich dovolené na Jižní Moravě. Z velké škály 12 moštů mi vybrali Muškát Moravský. Slaďonkou lahodnou šťávu, kterou jsem vypila doslova naposezení. Škoda, že mi těch lahví nevzali více. Jak jsem však na webu vyčetla prodávají se skoro po celé republice a jednu prodejnu máme dokonce v sousední Chrastavě, takže vím, kam mě příště mé chutě povedou. A vy, kteří se o těchto lahodných moštech chcete dozvědět více, můžete tak učinit na webu http://tekuteovoce.cz/ 



EN// 
Identify which will be the best stroller for our baby is not easy. I read many reviews and doing this situation more comfortable by lighting candle, good nuts and wine. These things must be planned sober. That's why I drink nonalcoholic wine named Liquid fruit. This "non-alcoholic wine" is made from organic grapes from the winery Reva Rakvice. The food is preserved only in the form of pasteurization, without chemicals and without added sugar. As is known, the juice of grapes rids the body of toxic substances and contains large amounts of vitamins and minerals, so the body gets only good substances.

This juice parents brought me as a gift from their holiday in South Moravia. From the large list of 12 juices they chose Moravian Muscat. Sweet delicious juice, which I drank with taste. Too bad that they didn´t buy more of this bottles. However this juice selling in many markets in the country and we have one store in the neighboring town of Chrastava. For more information look on the Web http://tekuteovoce.cz/

 

You Might Also Like

0 komentářů

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe