VE VELRYBÍM TĚLE

22:49


Pohodlí na prvním místě! To je hlavní myšlenka se kterou v posledních dnech otevírám svou šatní skříň. Né, že by mi snad bylo jedno co si na sebe obleču, naopak bych řekla, že velmi prožívám to, že si na sebe už nemohu vzít to, co obvykle nosím. Snažím se tak alespoň najít nějaký kompromis, který mi zajistí pohodlí, teplo a budu se v tom cítit alespoň trochu jako člověk. Mám 17 kg hore a jelikož jsem startovala na 47, je pro mě těch 64 kg opravdu omezujících. Kam tohle půjde dál?


Sníh mám ráda, ale musím přiznat, že mě těší, že nyní venku nemrzne, zmrzla bych totiž také. V pase mám už o 37 cm více a to je na těch kabátech už sakra znát. I když jsem byla za hrdinu, že kabát pro těhotné přeci na těch pár týdnů nepotřebuji, pokud začne mrznout asi se tomu nevyhnu. Hold si musím reálně přiznat, že do vestičky, která je nyní o 3 čísla menší ten svůj meloun jaksi nenacpu.


Jak jste určitě poznali, fotky mi opět pořídila Bára. Jak mě to focení s ní baví! Pokud ještě nemáte sehnané všechny dárky, můžete se od ní koupit poukaz na focení dle vlastního výběru. Myslím, že je to skvělý nápad na dárek! Poukazy seženete zde.


You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moc te to slusi a prijde mi, ze mimo bricha jsi porad jako proutek a bricho bude za chvili pryc. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pevné břicho pevně věřím, nehodlám se s ním totiž mazat! :) Děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  2. Sluší ti to, hezky sladěné věci a posílám pochvalu fotografce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky jednou v těhotenství mít jen bříško a nic! A jak sluší :)

    OdpovědětVymazat

Váš komentář je mi inspirací. Děkuji za každý váš názor

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe